Voladuras Carmona comprometeuse a facer accesible o seu sitio web de conformidade co Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://voladurascarmona.es
Este sitio web é parcialmente conforme co el RD 1112/2018 debido as excepcións e a falta de conformidade dos aspectos que se indican a continuación
A presente declaración foi preparada o 13 de xaneiro de 2023
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación levada a cabo pola empresa desenvolvedora.
Última revisión da declaración: 31 de xaneiro de 2023.
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) del RD 1112/2018) como por exemplo:
A través do seguinte formulario de contacto
Pode presentar:
Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razonable e lexítima.
A través da Instancia Xenérica da Sede electrónica do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital, así como do resto de opcións recollidas na Ley 39/ 2015, de 1 de outubro, do Procedimento Administrativo Común das Administracións Públicas
As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas polo responsable da empresa en materia de accesibilidade
Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, ésta fora desestimada, non estuvese dacordo coa decisión adoptada, ou a resposta non cumprira os requisitos contemplados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que transcurrira o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.
A reclamación pode ser presentada través da Instancia Xenérica da Sede electrónica do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital,
así como no resto de opcións recollidas na Ley 39/ 2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas
As reclamacións recibiranse e trataranse polo responsable da empresa en materia de accesibilidade